1397-02-18 04:50
848
0
53273
معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا:

استکبار جهانی دشمن قسم خورده ماست / آثار شهید مطهری راه گشای پاسخ به شبهات

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا استان اظهار کرد:فرماندهان و مسئولین فرصت های اختصاصی عقیدتی سیاسی را و برنامه های معنوی سپاه را بصورت ویژه قدر بدانند و کارکنان را به استفاده و بهره برداری از این فرصت ها تشویق و ترغیب نمایند.

به گزارش گلستان ما ؛ سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی ؛ معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا استان طی گفتگویی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه اظهارکرد: برنامه های عقیدتی سیاسی جز ضروریات در سپاه است و پاسدارن انقلاب اسلامی باید در فضای سپاه در موضوعات عقیدتی به دانش عمیق رسیده و با شبهات روز آشنا شوند.

حسینی با اشاره به منظومه فکری شهید مطهری گفت: شهید مطهری با شناخت کامل از جبهه دشمن در فضای نرم و اذهان نسبت به دریافت شبهات و پاسخ قابل فهم و مستدل اقدام می نمود و موجبات افزایش بصیرت در جامعه را فراهم می نمود که این آثار ماندگار اکنون نیز راه گشای نسل جوان در شبهات و فتنه ها است.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا افزود: هر قدر پاسداران ما و نسل جوان سپاه از نظر معنوی آماده باشند و دل و جان آن ها با مسائل معنوی آمیخته باشد، به همان اندازه و بلکه فراتر از آن نیز در میدان های جهاد نظامی با آمادگی کامل حاضر خواهند شد و به دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی خواهند پرداخت .

وی ضمن تاکید بر نقش مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی در هدایت معنوی و فکری خاطر نشان کرد:مربیان عقیدتی سیاسی و هادیان باید خود عامل باشند تا در ارائه مطلب و هدایت معنوی سپاه موفق باشند چراکه جان و دل صاف و پاک پاسداران آماده دریافت مسائل معنوی از مربیان صاحب نفس است و مربیان باید فرصت تربیت عقیدتی سیاسی در سپاه را غنیمت بشمارند و تلاش مضاعف کنند.

سرهنگ حسینی در ادامه گفت: فرماندهان و مسئولین فرصت های اختصاصی عقیدتی سیاسی را و برنامه های معنوی سپاه را به صورت ویژه قدر بدانند و کارکنان را به استفاده و بهره برداری از این فرصت ها تشویق و ترغیب نمایند.بهترین راه ترغیب و تشویق ((کونو دعاه الناس بغیر السنتکم)) حضور مستمر فرماندهان و مسئولین در برنامه های عقیدتی سیاسی و برنامه های معنوی سپاه همراه و دوشادوش کارکنان می باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا در پایان افزود : مربیان عقیدتی سیاسی و مسئولین امر در عقیدتی سیاسی دشمن را در مقابل پاسداران ببینند، چه دشمن درونی که نفس است و چه دشمن بیرونی که استکبار و نفاق است که هر دو چشم به ضربه زدن به پاسداران دوخته اند و هر دو دشمن قسم خورده پاسداران و انقلاب اسلامی و اسلام عزیز هستند./خبرگزاری بسیج

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.